
Yhdistyksemme toiminta
Toiminta
Mitä yhdistyksemme tekee?
Kävelyjalkapalloa pelataan maanantaisin Pallomyllyssä klo 9.45-12. Toukokuusta syyskuuhun pelataan viereisellä Myllypuron tekonurmella. Treenien yhteydessä on tekniikkaharjoituksia, pienpeliä ym. Harjoitukset alkavat yhteisellä lämmittelyllä ja päättyvät erilaisiin venyttelyharjoituksiin.
Sulkapalloa pelataan säännöllisesti Smash-centerissä keskiviikkoisin klo 11-12. Sulkapalloon ilmoittaudutaan erillisesti ja siihen kuuluu lisämaksu kenttävuokriin.
Kävelysählyä on aloiteltu Maunulan liikuntahallissa tiistaisin joko klo 13-15 tai klo 14.40-16.
Yhdistyksellä on ollut myös tutustumisia eri liikuntamuotoihin. Tutustumiskäynnit/ kokeilut tapahtuvat alan ohjaajan/asiantuntijan alaisuudessa.
Toimintaan on lisätty myös kulttuuritarjontaa.

Liity mukaan yhdistykseemme
Liity mukaan